A thunderbolt in the small world of the Grasse perfume industry. The Versini family business has just hired an unknown as creative director. It's a tricky job for the young "nose", Abdel Dalal, who must deal with the general sense of scepticism. Things get even more complicated when the former director is found murdered. Everything points to the newcomer, who'd make a perfect culprit. But in this sham world, no one is really what they seem and everyone is a suspect. What are the Versini family's secrets?