Invisible yet ever-present, guardian angels protect and guide us in secret. Paul and Léa were never meant to cross paths, but their undeniable attraction sparks a celestial crisis. Enter Raphaëlle and Gabriel: two mismatched angels tasked with stopping their romance. If they fail, Raphaëlle's dreams of becoming an Archangel vanish, while Gabriel faces a fate worse than death—an eternity on Earth. Time is ticking, and the stakes have never been higher in this heavenly battle of wills!