After leaving a party, Alice's best friend confesses his love for her. Despite her refusal, he becomes insistent and then violent. She flees and finds herself trapped in a nightmare, haunted by terrifying variations of the iconic characters from Lewis Carroll's work, until her deafening return to reality.