One summer night, Nino, a young writer of flamboyant, kitsch melodramas, finds himself catapulted into the cruising bar of a mysterious town. How did he end up there? Between two drinks, under the benevolent gaze of Rosa, a philosophical barmaid, and Ali, a young customer, memories of his incredible evening gradually surface.