Nathan, a youtuber and avid urbex enthusiast, decides to visit an abandoned boarding school with three of his friends to add content to his YouTube channel. A few minutes later, inside the large building, the group of friends realize that Alice has disappeared. Confused and frightened, the characters set out to find her, unaware that an evil person reigns over the boarding school.