Biarritz, at the beginning of July, it's the start of the season and vacationers are pouring in. Ryan, William, and Armand, young local surfers, are confronted with this new population, which they take a dim view of. After several violent altercations with tourists, their evening turns dramatic when they break into the villa of wealthy Parisians.