A frightening scream rips through the night. Four-and-a-half-year-old Little-Sky-Blue gets lost in the mountains. Far from her sisters (the other four senses), she meets a chamois who is asking itself some strange existential questions. When they come across a hunting rifle, everything becomes clearer for the wild animal: Little-Sky-Blue must find her sisters and fight!