Rebecca (Anny Duperey), a lawyer, realises that the young man (Julien Crampon) that she has exonerated after a brilliant defence could in fact be the culprit of the murder he is accused of… and that he may be planning another crime. Rebecca’s personal enquiry leads her all the way to Belgium, where she crosses her ethical ‘red line’ when she meets Malice (Emilie de Preissac), a young police officer. An impulsive hot head, Malice leads her on a wild ride through Brussels.
Relentlessly haunted by fear and doubt, Rebecca goes to the bitter end of her investigation, while forming a tight bond with Malice who also wants to find out the truth about Kevin… The two women go through hell to ensure that justice is served.