At 55, Gaby, a biologist, loses her job… and comes up with a crazy idea: having a baby! With her whimsical mother and a list of donors, she sets out to find the perfect sperm, whilst Pierre, aged 56, tries to look younger at any cost to attract a partner. But love might just prove that anything is… always possible!