Générations Carbone is a comedy series of 6 episodes of 4 - 7 minutes on social and environmental themes: pollution, recycling, procreation, eco-lucidity... Comedy fiction, sometimes satirical, sometimes poetic, Générations Carbone presents climate and ecological issues in an intergenerational way, with the aim of reconnecting the generations. Boomers, millennials, generation Z... We’re all in the same boat!