Something’s stalking Andrea, but nobody, not even herself, can actually see it. Twenty years ago, 10,000 kilometres away, the same presence terrorised Marie. Camila was the only person capable of understanding what was happening to her, but nobody believed them. On taking a stand against that oppressive threat, all three women hear the same horrific sound. Wailing.