Liane, 19 years old, daring and fiery, lives with her mother and little sister under the dusty sun of Fréjus in the South of France. Obsessed with beauty and the need to become “someone”, she sees reality TV as her opportunity to be loved... Fate smiles upon her when she auditions for “Miracle Island”.