Suleyman, a Senegalese migrant awaiting legalization in Paris, finds himself mixed up with Kader, a drug trafficker who exploits him. Forced to move into a vacant apartment on a housing estate, Suleyman encounters Ibrahim, a 16-year-old lookout on probation. Initially suspicious of each other, they gradually develop an unexpected friendship, finding solace and support in their bond.