A shy schoolgirl, Dielleza, arrives by train to a rural town where she is to stay with her unfriendly aunt. Haunted by nightmares, young Dielleza constantly worries about her sick grandmother back home. While her aunt is at work, Dielleza is left with a free-spirited teenage girl, Vani. The rebellious Vani and Dielleza develop an unlikely but close friendship.