Chloe, 28, competes in the European diving championships at 10 meters. On the eve of the event, she takes selfies with her fans, watches her training videos, gives an interview to a TV channel... But everything takes an unusual turn because it is her last competition and a new void then appears under her feet, unknown and frightening.