For 30 years, Cora has woken up every morning at 4am to go work at the factory and raise her daughter, Alex, gone to Paris, much to Cora’s regret, to try to become a filmmaker. As Cora is about to retire, she would very much like Alex to finally abandon this risky choice, but Alex is preparing her first film.