When a man and a girl get stuck in the elevator of the hotel where they are staying, doubt arises in the young girl's boyfriend and the man's wife that something happened between the two in the time they spent in there. But in couples, living different stages of life, the suspicion of betrayal generates opposite reactions, triggering increasingly dangerous dynamics.