In a Reunion Island housing project, as the time of the sacrifice for the Aïd el-Kebir approches, Ibrahim, 12 years old, of Comoran descent, is bullied by Evan, a neighbour of the same age, who accuses him of being an animal killer, When Ibrahim learns that a goat is about to be delivered to his building he decides to save it. But Evan is watching.