Four children scour the beach for treasures left behind by tourists, but all they find is plastic. Discovering that this waste can kill or injure animals, they decide to fight against this pollution. Their adventure may well shake up the harbor master's office, the fishermen, and even the researchers at the oceanarium laboratory.