Adèle finds it hard to get her sister's attention, as the latteris always engrossed in her cell phone. It's hard to compensate for it with the neighbor's son; they never talk to each other. Something's wrong, but what? Perhaps Adèle will find the answers when she visits a place unlike any other, where the houses are made of straw.