The life of Olfa, a Tunisian woman and mother of 4 daughters, oscillates between light and shadow. One day, her two eldest daughters disappear. To fill their absence, director Kaouther Ben Hania calls upon professional actors and sets up an extraordinary film mechanism to unveil the story of Olfa and her daughters.
An intimate journey full of hope, rebellion, violence, intergenerational transmission and sisterhood, which will question the very foundation of our societies.