In this "telephone" road-movie, Floriane Devigne (Ni d'Ève, ni d'Adam, VdR 2018; La Clé de la chambre à lessive, VdR 2013) proposes a stroll through so-called "peripheral" France. From remote villages to abandoned areas, guided by telephone conversations collected in the last public phone booths, she takes an amused, critical, and wryg look at our changing society.