A Tamil couple from Sri Lanka, who decided to start a new life 30 years ago by opening a corner shop in Paris, is unjustly evicted from their apartment. This modern tale sprinkled with Bollywood –inspired overtones, follows Dayana, their 16-year-old daughter, who dreams of a princess life far away from the back-shop where the whole family had to move in.