Melissa Pinon, painter, from her native Burgundy to Paris, has built a modern figurative work that has already earned recognition. In 2001, she discovered at the Louvre La Raie, one of Chardin's most famous paintings. She then began to make a copy. Through Melissa Pinon's eyes, a reflection on the value of imitation is built throughout the career of a painter. In a few words, how does one become a painter today?