Forty-year-old Paul lives alone in a studio apartment in Paris. He has known for the past twenty years that he suffers from a degenerative disease, multiple sclerosis. Time is not on his side. He has spent twenty years learning how to live with his disease and with the way others see him, twenty years of dealing with it all. It is a daily battle for independence, hope, and dignity.