In Lavaux-Sainte-Anne in Belgium, a small community gathered together thirty years ago at the instigation of Brother Marc. Nowadays, with astonishing modesty, the young brothers and sisters who live there attract thousands of pilgrims each year. Following in the footsteps of Saint Francis of Assisi, they are sustained by the work of their own hands and their prayer, and offer those who come to visit the chance to discover the Gospel. It is a complete attitude to living that is expressed by this Fraternity.