Forty three years ago, Fernande Aubert, United Nations secretary in Geneva, decides to stay in Perou after having discovered, during a congress on poverty in the Third World, the extreme living conditions for the street children. With Paco Cagigao, a peruvian psychologist who will become his companion, they set off towards mountains to create the foyer, farm of Achalay. Today, San Andrés, at the foot of the Andes, the foyer, farm of Achalay helps the children to become men and women standing. These children with a painful past will little by little be reborn under the light of Achalay.