In a small village located between the Matheysine and the Oisans, in the French Alps, Charles and Edouard have always lived together. These two brothers, single mountain farmers, share a timeless daily life, in contact with nature and animals. Their complicity in this other world is so strong that they wonder: if one of them were to disappear, what would happen to the other? And what about the farm?
Moments of life, pieces of humanity that these two brothers offer us. As with his other portraits, the director enables us to forget the camera. We are then closer to the characters. Emotion is intact and the spectator is touched by the comedy or tragedy of life.