In Belgium, an object called a sandwich tin exists. Someone unfamiliar (myself) with this thing examines it, this tin brandished like a link between this colorful community, from its mass production to its utilization. The sandwich tin, banal and ordinary, becomes a playful analyzer of a northern European society, Christian and industrial, which doesn't only box up our food, but also our time and our thoughts.