In a room in Varansi, India, Indians and foreigners sit on a bed commenting on and wondering about a painting that hangs in front of them. Through the spectactors' reactions and comments, the painting reveals itself and leads to questions of a religious, social and sexual nature. This film is a journey, a discovery of India that aims to take the viewer into another reality, while remaining within the seclusion of a bedroom.