A village in the Tarn region in summer. They work in offices or factories, are doctors, teachers, or retired people. They come together to tell a story, and to sing it. Songs seep into everyday life, becoming a part of the landscape.
A musical based on a libretto inspired by Alexandre Dumas's novel The Three Musketeers.