The writer Mathieu Riboulet registers at hims home a reading of extracts of his book The Glance of the source. If drawsing the portrait of a woman, neither intimate friend, or mistress, but undoubtedly one lof theese: Nina. The images of past appear: Moscow, twenty years ago, a lost world.