The village of Fresselines, in the Creuse region, has taken the name of Village of Artists. Ludivine is putting together a report on this subject, and to do so, she asks her grandmother a few questions. Her grandmother informs her of a few things, but suggests that Ludivine visits a few other people who could give her supplementary information.