Every year in northern Canada, polar bears migrate to Hudson Bay to hunt seals. From October to November, while waiting for the ice pack to form, they take up residence on the outskirts of the town of Churchill, population 800. Hunted for a long time and now the stars of safaris, the bears have become a tourist attraction and therefore a considerable source of income for Churchill. The small town is a unique illustration of the complex links between our modern world and the so-called «wild» world.