Inspector Lemoine, more Hutch than Starsky, is investigating a murder case in a dodgy district of Brussels. Kalima Sissou, an occasional prostitute, has been murdered in her apartment. All signs point to Alain, a former butcher and her ex-boyfriend, except for his lack of recollection of that evening. Thanks to the discovery of a couple of French fries, a Tupperware tub and Saint Rita, Lemoine and his bunch of stooges will manage to charge Alain. Interpol, better watch out! A joyful and dark crime documentary by the directors of the cult series Strip-Tease.