This film is directed by Céline and Joseph Courtecuisse, with the collaboration of Sylvie Douchet.
This family immortalized their lockdown with a little touch of humor, aiming to keep a very good memory of it in spite of the Covid-19 epidemic context. One thing is sure, this family will remember it for a long time!