A teenage girl tries to escape her reality using an Instagram filter after coming back home late. The desire to be free by existing only as an image collapsed when she lost control over her avatar.
From a distance, Anhar casts her family and friends shooting and acting for the movie as fictionalized versions of themselves, exploring and hovering between private and public life in Saudi Arabia.