So Help Me God is the first feature documentary from the satirical team behind the cult TV series Strip-Tease. Over three years, the directors followed judge Anne Gurwez during criminal investigations, hearings, and crime scene visits. It's not cinema: it's worse!
This film captures our attention through its heroine’s personality, a mixture of sang-froid, provocative wit, verve, professionalism, and humanity, and through the tableau of miseries of Belgian life sketched during the court appearances.