Game Girls follows Teri and her girlfriend Tiahna as they navigate their relationship through the chaotic world of Los Angeles’ Skid Row, aka the “homeless capital of the U.S.” A dilemma fuels the tension between the two women: while Tiahna seems comfortable being a player in the underground economy of Skid Row,Teri is driven by a powerful desire to get out.Together with other women from the neighborhood, they attend a weekly Expressive Arts workshop where they are looking to re ect, dream, and heal. Can their love survive the violence of their past and their current environment?