In Tunis, women are protesting. They are holding photographs of their missing sons, husbands and brothers. All disappeared while emigrating by boat to Lampedusa during the Arab Spring. Among these women is Om El Khir. When her husband left, she was pregnant with their third child. She leads the women’s struggle. The film is her story of fighting for truth and towards personal strength and emancipation.