The Olympique Lyonnais women’s soccer team has over the years become one of the best soccer teams in the world. From training sessions to competitive matches, from doubts to victories, this documentary takes an up-close look at these exceptional players and their daily lives. An invitation to see women’s sports and the place they hold in professional sports under a new light: a universe where the values of respect and open-mindedness are indispensable mainstays in working towards equality.