Jericó, The Infinite Flight of Days is a kaleidoscopic series of portraits of women living in the Colombian village of Jericó. This delicate and musical journey weaves together the everyday encounters and conversations of women of different ages and backgrounds, revealing their personal stories, inner lives, wisdom, and sense of humour. The documentary presents an intimate, feminine view of the region, celebrating and preserving the authenticity of the female spirit in Antioquian culture, a small slice of Colombia’s deliciously diverse intangible cultural heritage.