After 2 months of shooting in unique conditions in Antarctica last winter, Luc Jacquet returns with a new film shot mostly in 4K, with unseen submarine and droneshots. This new story sees a young penguin about to embark on his first journey, following the mysterious call that compels every penguin, when winter falls, to set out for an unknown destination. o Through the eyes and memories of his 45-year-old elder, we will contemplate this decisive moment, this magnetic call: we will follow our penguin closely during his enthralling journey, focusing on his doubts, his fears, and the challenges that face him at every step… "March of the Penguins 2 - The Call" tells the destiny of one penguin whose powerful and mysterious instinct enables him to survive...