Trisha Brown’s « Glacial Decoy » dance piece is being included in the Paris Opera Ballet’s repertory. Lisa Kraus, who was involved in its creation, and Carolyn Lucas, artistic director of the Company, are coming to Paris to transmit the piece to the selected dancers.