In 1980, a paramilitary group made the young Basque José Miguel Etxeberria disappear. This loss radically changed the life of the Etxeberria family, whose only memory is the steering wheel of the car he was driving at the time of his disappearance. This object pushes them to continue their search. 40 years later, it seems that his body was found in the Landes region of France. This news shocks the Etxeberria: if it is found, they will finally be able to rest. If not, the youngest child in the family will inherit the steering wheel and continue to search for the uncle he never knew.