Vince, a.k.a. Lady Vinsantos, is an iconic drag queen from New Orleans, where he founded his own school-community, after starting his career in San Francisco. Drag is a sulfurous way for him to challenge gender codes and status quo. But after 30 years, Vince is tired of the character that has taken over his life. He has decided to say goodbye to Lady Vinsantos by releasing his greatest dream: one last show in Paris.