Houston, Texas. A hurricane makes its way, ready to consume people and dreams alike. The rapper and former gang leader Alex is hugging the walls to avoid retaliation and bury her best friend. Will and Nate, two wandering souls from the upper class districts, struggle against their addictions and dysfunctional families. From this ambient disarray, their symphony breaks free.