Pil is a young orphan who lives along with her three tamed weasels, on the streets of Roc-en-Brume, a medieval city.She survives thanks to the food she steals from the castle of sinister regent Tristain, usurper of the throne. One day, chased by some guards, Pil disguises herself as a princess to avoid them. Here she is! She is now unwillingly onboard for a crazy and delirious adventure, together with Crobar, a big clumsy guard who thinks Pil is a noble girl, and Rigolin, a young loony jester. Pil will have to save Roland, heir to the throne and victim of a spell. This adventure will upset the whole kingdom and will teach Pil that nobility can be found in each one of us.