Aces of the Jungle embark on a zany quest to find the treasure of a famous pirate, Old Jim! Alongside Suzy, their daughter, they set off for Yellow Dragon Island, an island full of traps, populated by crazy gerbils and a mysterious yellow dragon. On their way, they meet Captain Dirty Beard and his gang of nasty pirates who attempt at all costs to steal the treasure!