After 20 years of marriage, Maria decides to leave the marital home. One night, she moves into the room 212 of the hotel across the street. From there, Maria has a bird's-eye view of her apartment, her husband, her marriage. She wonders if she has made the right decision. Many of the people in her life have an opinion on the matter and they plan to let her know.